Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the complianz-gdpr domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /dk73/wp-includes/functions.php on line 6114
Deklaracja dostępności - DK73 Obwodnica Tarnowa Przejdź do treści

 

Dostępność cyfrowa

Nazwa podmiotu zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://dk73-obwodnica-tarnowa.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do https://dk73-obwodnica-tarnowa.pl.

Data publikacji strony internetowej: 20.05.2024 r.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 20.05.2024 r.

Oświadczenie sporządzono dnia: 20.05.2024 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Olanea.pl

Niedostępne elementy lub treści

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • mogą występować przykładowe opisy alternatywne w galeriach i postach, które należy uzupełnić właściwym opisem podczas wdrażania szablonu i publikacji,
  • z uwagi na identyfikację wizualną podmiotu zastosowano kolory, który nie spełnia zasad kontrastu,
  • osadzone mapy zewnętrzne są niedostępne z poziomu klawiatury,
  • brak tekstów audiodeskrypcji lub napisów w osadzonych filmach.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Jerzy Trębicki, adres poczty elektronicznej jerzy.trebicki@multiconsult.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 22 2460700. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Wnioski i skargi

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.