Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the complianz-gdpr domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /dk73/wp-includes/functions.php on line 6114
O inwestycji Przejdź do treści

 

Krótki opis inwestycji

Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe (w skrócie: STEŚ)
opracowanie projektowe, które w zależności od potrzeb może służyć:

– wstępnemu określeniu zakresu rzeczowego i finansowego przedsięwzięcia oraz ustaleniu jego efektywności ekonomicznej,
– ustaleniu wariantów korytarza terenowego dla przebiegu tras (na podstawie analizy wariantów i uzyskanych opinii)
– ostatecznemu ustaleniu typów oraz głównych parametrów technicznych obiektów budowlanych,
– umożliwieniu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
– podjęciu decyzji inwestorskiej w sprawie celowości i zakresu przedsięwzięcia.

Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe + koncepcja (w skrócie: STEŚ+R)
opracowanie projektowe, które w zależności od potrzeb może służyć:

– jak wyżej + opracowanie elementów koncepcji programowej, po uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Główne cele inwestycji:
poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Spodziewane efekty:
osiągnięcie głównych celów inwestycji, dodatkowo zwiększenie atrakcyjności gospodarczej (w tym inwestycyjnej) regionu.

Kalendarium

– Zrealizowane – Aktualne – Przyszłe
1. Aktualny etap: Analiza wariantów
Data: 20.05.2024

Inwestycja obejmuje w szczególności:

  1. Uzyskanie decyzji środowiskowej.
  2. Opracowanie elementów Koncepcji programowej, która będzie stanowiła materiały informacyjne dla przyszłego Wykonawcy realizującego zadanie w systemie „Projektuj i buduj”.
  3. Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego opracowanie niezbędne dla zlecenia zadania w systemie „Projektuj i buduj”.

Zakładane parametry techniczne

klasa technicznaGP
prędkość do projektowania110 km/h
przekrój poprzeczny2×2 lub 1×2 (do ustalenia na podstawie analiz)
szerokość pasa ruchu3,5 m
szerokość pasa dzielącego4,0 m
kategoria ruchuKR6 (do weryfikacji na etapie kolejnych faz dokumentacji)
dopuszczalne obciążenie nawierzchni115 kN/oś